Problemów ciąg dalszy z Digitalbits, czyli marką fabryki kryptowalut, czyli firmy emitującej kryptowaluty. Jego nazwa związana jest z Inter i Roma, których został sponsorem. Z początkowej wielkiej obietnicy nie zostało jednak praktycznie nic, do tego stopnia, że Inter z powodu braku zapłaty zaczął usuwać markę z koszulek młodzieżowych. W 2021 roku Digitalbits wszedł do świata Romów z trzyletnim kontraktem: 5 mln za pierwszy rok, 10 za drugi i 21 za trzeci. W kręgach kryptowalutowych przysięgają, że część z 36 milionów jest związana z wynikami i wypłacana w cyfrowej walucie, podczas gdy Roma zaprzecza: tylko gotówka.
Wartość waluty wzrosła z 0,07 do 0,72 euro, czyli dziesięciokrotnie, dlatego Inter również postanowił na nią postawić. Digitalbits został wtedy głównym sponsorem z czteroletnią umową na 85 milionów euro. Pierwsze transfery pieniężne jednak nie nastąpiły.
Roma i Inter rozmawiały o tej sprawie, ale w tej chwili sytuacja jest inna, w rzeczywistości relacje między Giallorossimi a sponsorem są nadal pozytywne, a płatności są regularne. Capitolini pozostają jednak czujni.
(La Repubblica)